Microsoft Ready muis bedraad (zwart)

P0120104
Klik op afbeelding om te vergroten
(16,94 incl btw)
Stel je vraag over dit product
14 dagen
Bestel voor 22.00 uur
Bestelling wordt de volgende werkdag bezorgd door Post nl
Altijd scherp geprijsd
14 dagen bedenktijd
Veilig online betalen met iDeal & PayPal
Vindt gelijkwaardige producten

Product omschrijving

Basic Optical Mouse

• Comfort en precieze besturing

Geniet van fantastische functies, zoals een design voor beide handen, en kies voor maximale creativiteit voor een scherpe prijs. Deze muis biedt je betrouwbare optische technologie voor een vloeiende, precieze controle. Gebruik het muiswiel om snel en zeker te bladeren en de instelbare knoppen voor onmiddellijke toegang tot je favoriete documenten, muziekbestanden of functies.

• Optische technologie

Blader sneller, nauwkeuriger en zekerder. De optische sensor detecteert je bewegingen op vrijwel elk oppervlak.

• Sneller scrollen

Blader snel door je documenten zonder de schuifbalk op het scherm te gebruiken.

• Comfortabel in beide handen

Gebruik je muis met je linker- of rechterhand. Het ontwerp voor beide handen zorgt voor optimaal comfort.

• Aanpasbare knoppen

Geniet van een snelle toegang tot de media, programma’s en bestanden die je het meest gebruikt.

Product specificaties

EAN:

Beoordelingen

No reviews found

Beoordeel dit product

Deel je ervaring met andere klanten

Schrijf een beoordeling

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Bij Sibero vinden wij het belangrijk dat je je bestelling snel geleverd krijgt. Onnodig wachten is er dus niet bij. Op werkdagen voor 22:00 besteld, betekent morgen in huis. (ook op zaterdag) Dit geldt voor alle producten die op voorraad zijn in ons magazijn.

Wat als mijn product niet op voorraad is?

Het kan zijn dat je product niet in ons magazijn op voorraad is. Wat dan? In dat geval ontvang je een e-mail met de verwachte bezorgdatum. Zo weet je wanneer je je bestelling kunt verwachten. Ondertussen word je door ons op de hoogte gehouden over de exacte leverdatum.

Geen zorgen over de bezorging

Om je bestelling zo snel mogelijk bij je thuis te bezorgen, werken wij samen met verschillende vervoerders. Zo werken wij al jarenlang samen met PostNL, DPD. Je kunt dus met een gerust hart bij ons bestellen: wij selecteren de meest geschikte vervoerder voor jouw bestelling.

Niet tevreden met je bestelling? Bij Sibero kun je het product retourneren. Wij storten het geld zo snel mogelijk terug op je rekening.

Mocht je nog vragen hebben over Levering & Retour dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice.